16 maj - 10

Idag gick jag ut och gick med Cissi, vi gick först i ungefär 1 timme, sedan satt vi oss på en bänk vid ån och bara pratade. Saknat den bruden! Man får alltid skratta och man kan vara sig själv till 120 %. För vi är lika galna båda två (haha). Tillsammans blir vi i alla fall det! Men aja, när vi hade suttit på bänken i lite mer än en timme började vi frysa. Så vi traskade hem, var för sig. När jag kom hem åt jag lite mat och sedan började jag baka snickerskakor. Har precis kletat på choklad uppe på, kladdigt var det! Men fick ut det skapligt ändå tycker jag, resultet kommer här senare, tror jag! Vi får se hur det blir att se ut.

Nu sitter jag här och väntar på att Gossip Girl ska börja, 19.00. Det är helt sjukt hur man kan se fram emot ett program i en vecka. Sen är det slut och då längtar man till veckan efter. Det enda dåliga är väl att det alltid är på söndagar = skola dagen efter.. Men nu är det snart lov, 13 riktiga skoldagar kvar för mig. Tummen upp! :)


Bild från i förrgår..


» A

söt :'D

följa varandra med bloglovin? (:

2010-05-16 // 18:56:34

Följa varandra? :]

2010-05-16 // 18:59:01
» Sanna

hej !



Allt bra idag ?



Om du får välja en helt valfri gratispryl hos Chique.se, vad skulle du välja då ?



Berätta här vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just vad du önskar.



Lycka till !

puss o kram

Sanna

2010-05-16 // 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback