25 maj - 10

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft ork. Idag var det skola som vanligt, idrott, företagsekonomi och svenska stod på schemat. Egentligen engelska också, men läraren var sjuk och vi skulle bara förbereda inför redovisningen imorgon, det var redan gjort. Från början var det meningen att vi skulle redovisa inför hela klassen, men som sagt läraren är sjuk, så det har blivit ändrat. Min grupp ska redovisa inför en annan grupp! Skönt måste jag säga.. Dock ska en recension skrivas efteråt, men det är som det är!

På företagsekonomin började vi på ett nytt kapitel, IGEN! Vi fick även reda på att vi ska ha ett prov på det, nästa torsdag. Två lektioner till i skolan, sen prov, det är sjukt! Svårt är det också för den delen.. På fredagen efter är det studenten och då är vi lediga, sedan kommer i alla fall inte jag tillbaka något mer innan lovet. För jag drar till Turkiet, ska bli så underbart skönt! 1 vecka med sol, bad och shopping.. Får hoppas jag klarar provet så jag inte får komplettera efter lovet, men det tycker jag inte att jag kan få göra. Har gått bra på alla prov hittills, ett prov kan inte sänka mig! (haha)

Nu ska jag snart gå ned och slå på bastun,  för jag fryser enormt mycket. Tror det beror på att jag är så himla trött, men är nog också vädret, burr!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback