1 oktober - 10

Nu har vi hoppat över på oktober vilket känns tråkigt. Nu är det höst på riktigt och jag vill ha sommar igen! Men ska inte klaga, hösten är även mysig. Man kan tända ljus och bara njuta av mörkret. Då menar jag mörkret på kvällarna, på morgonen ska det vara ljust annars blir man tröttare än vad man redan är..

Idag har jag varit i skolan som vanligt, har haft en lång dag, 08.30-16.00. Tungt på en fredag vill jag lova! Men dagen har gått snabbare än vanligt, vad det beror på vet jag inte.

Mamma är just nu nere och köper mat på Sibylla, så blir att tjocka i sig det och sedan blir det lugnt. Skulle behöva städa rummet, men är så kallt där inne. Gör ont i fötterna när man går på golvet! Det beror på att jag inte har några fönster just nu :) haha..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback