13 oktober - 10

Förlåt för att bloggen hamnar lite efter just nu, men det är så att jag har så sjukt mycket i skolan! Den kommer alltid i första hand för mig, tycker det är väldigt viktigt med en bra utbildning. Har varit en jobbig dag idag, har varit sjuuukt trött.. Men det är så det kan vara :) Vi såg även på en Romeo och Julia kör från Stockholm, skönt att slippa lektionen då! Slutade egentligen 14.15 men Anders, Anton och jag satt kvar och skrev på vår affärsplan till 16.00. Åkte buss hem och det absolut första jag gjorde var att äta och sedan satt jag mig här framför datorn, och började med psykologin. Jag gör den fortfarande, men har inte så jättemycket kvar, tack och lov! :)



» Madde

Psykologi är så kul tycker jag :D

2010-10-13 // 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback