16 oktober - 10

Igår blev det ingen uppdatering alls, men jag tyckte det var skönt med en bloggfri dag. Gick i skolan till fyra och efter det tog jag bussen hem och jag åt lite mat sedan satte jag igång med att plocka lite på rummet. Efter jag gjort det ett tag hörde Cissi av sig, så jag drog ned till henne, eller hon kom och hämtade mig. Först gick vi in på Ica och handlade lite och efter det åkte vi hem till henne! Hon fick äran att klippa mig, så nu är allt slitet borta :) Det blev även Idol på kvällen och det tittade jag på hemma. Världens bästa bror kom hem när jag satt i min ensamhet, haha!

Idag har jag varit och handlat lite med mamma, vi var på Ica och Nisses. På Nisses köpte jag mig en popcornskål! När vi kom hem var mamma och pappa ute och fixade lite och jag fotade, usch vad kallt det var.. Nu sitter jag här och dricker cola och lyssnar på ABBA.

Justja, måste även skriva här att igår kom första snön. Tack och lov var det pyttelite, så idag finns det inte ett spår kvar.







» Madde

Söt skål.

2010-10-16 // 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback