27 oktober - 10

Här kommer ett inlägg, bättre sent än aldrig! Idag började jag 10.15 i skolan så fick en härlig sovmorgon. Jag menar inte då helgsovmorgon utan skolsovmorgon.. haha! Hade naturkunskap och klassråd och sedan hämtade mamma mig för jag skulle till sjukstugan. Träffade en doktor och sedan fick jag ge bort lite blod, usch! Men idag gick det bra, var knappt rädd :) Får se vad de visar sen..

Jag har pluggat ända sedan jag kom hem därifrån, har bara gjort rättskunskap. Har inte så jättemycket kvar att göra på den, vilket känns skönt!

Justja, jag måste även berätta om en sak som hände idag.. När jag skulle anmäla mig i receptionen på sjukstugan tog jag en nummerlapp, det var nummer 92. Mamma och jag tyckte det var lite roligt eftersom jag är född det året. Sedan hade jag snackat med doktorn och han undersökt mig då skulle jag till labb och ge bort mitt värdefulla blod, då tog jag åter igen en nummerlapp, även denna med nummer 92. Tyckte det var lite läskigt, två lappar och båda har nummer 92. Sedan fick jag åka ned till Apoteket för skulle hämta några tabletter doktorn skrivit ut åt mig, och jag tog en nummerlapp. Kan ni gissa numret? Jo, det var 92, igen.. Både mamma och jag stod och gapade och såg ut som fågelholkar då.. Jag är säker på att om jag köpt en lott idag hade jag vunnit storkovan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback