29 oktober - 10

Nu har jag verkligen höstlov, det var välbehövligt, hade inte klarat av en dag till! Jag känner mig helt slut och så sjukt skoltrött.. Slutade fyra idag vilket vanligtvis känns väldigt långt på en fredag, men idag var det längre än någonsin. Alla fick gå hem och ta lov utom min klass!

När jag kom hem firade jag lovet med ett glas cola och sedan åkte mamma och jag en sväng till Ludvika och tittade runt lite. Sedan har jag hämtat min Gossip Girl Box, första säsongen, glad tjej just nu! Får ni inte tag på mig vet ni vart jag finns. (framför tvn)

Resten av min kväll har gått till att titta på Idol, helt sjukt vad grymt det var ikväll!





» Madde

Är den serien bra? :)

2010-10-30 // 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback