4 oktober - 10

Idag hade jag varmkök, vi gjorde pasta och till det olika såser. Till efterrätt gjorde vi muskotsnittar och chokladsnittar. Har aldrig varit så mätt förut, men det var gott så det var helt klart värt det :) När vi slutat gick jag direkt till Becca, vi har skrivit klart vårat arbete om Parkinson. Jag var sjukt nära att somna, men bruden räddade mig med en dricka! Det fungerade ett tag, sen började ögonen åka igen igen.. Vi fick i alla fall ihop ett arbete och det var bra gjort!

Nu sitter jag och fixar naglarna, för imorgon är det fest och då måste även naglarna vara snygga! Har inte haft ork på slutet att fixa naglarna..


Andreas va stolt över sin kakorm..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback