11 september - 10

Det här känns så underbart, nu har jag bara lite huvudvärk kvar. Febern är borta, halsen mår bra! Idag drog pappa och jag till pizzerian och köpte mat, blev kebabrulle för min del. Mums! Pizza kan jag inte äta längre, eller jag kan äta det. Men då blir jag att må så himla illa, är så mycket fett på en pizza. Men en rulle är ju godare, så klagar definitivt inte :) När vi hade ätit åkte vi ner till världens sötaste Nora och såklart Fredrik och syster! Vi blev bjudna på fika, jättegoda muffins!  Sedan drog vi iväg och handlade lite smått och gott, det goda var alltså cola och godis! hahaha..

Jag ville åka lite bil så vi åkte Barken runt, enda djuret vi såg var häst. Kan ha sett rådjur också, vet inte om det var riktigt eller en staty.. haha!

Glöm inte tävlingen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback