12 september - 10

Håller på och städar rummet för fullt, har rensat igenom hela byrån och en hel del blir kastat. SKÖNT!  Har även vikt mina kläder och nu ser garderoberna proppfulla, men bra ut. Men det kommer ta ett tag innan jag är klar för har grejer kvar på golvet, måste dammsuga och damma också.

Gjorde en liten paus för ett tag sedan då jag skalade ett paket räkor, blir couscoussallad ikväll, mums!



» Elin

sv: Tack så mycket :-D

2010-09-12 // 20:02:58
» My

Jajemänsan ;)

2010-09-12 // 20:35:08
» Madde

Lämnar ett spår eftersom vi följer varandra på bloglovin och jag kände att jag borde skriva något ;-) . Om du vill får du gärna svara på följande frågor i min blogg om sex och samlevnads undervisningen i skolan. http://www.saramadeleine.se/?p=9332

2010-09-12 // 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback