16 september - 10

Sitter just nu i skolan, har egentligen naturkunskap men ska skriva arbetet där. Kan inte koncentrera mig när jag sitter här vid datorn så istället slänger jag in ett inlägg här och skriver arbetet hemma. Idag har jag haft psykologi och rättskunskap, hur segt som helst..

Ska snart ta bussen hem och då ska jag direkt börja med svenskan, och även skicka in psykologin.

Nej, nu måste jag börja gå ned mot bussen, hörs om ett tag! :)



sv; okeej :) vad kostade den?

2010-09-16 // 16:16:54

Hej! Har läst din blogg flera flera gånger, och tycker den är jätte bra och rolig att läsa. Du kanske tycker det är konstigt att jag bara skriver det mitt i allt, men jag ville att du skulle få veta det :p ska lägga till dig på bloglovin nu, så du vet vem det är som följer dig! Tack för en superbra blogg, och fortsätt blogga som du gör! :)

2010-09-16 // 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback