21 september - 10

Hann inte uppdatera något idag innan jag drog iväg till skolan, men nu kommer det i alla fall ett inlägg! Har just nu religion och skriver om etnocentrism. Känner mig less på att skriva efter gårdagen, men jag har faktiskt på 35 minuter fått ned ungefär ett halvt A4, då är man värd lite tid att kolla runt på! haha.. Innan religionen hade jag rättskunskap, gick segt som vanligt. Men det var ändå helt okej idag :)

Längtar tills det är lunch för min mage börjar låta och det är nog något av det värsta jag vet. När man inte kan få stop på ljudet, eller vad tycker ni? :)


Bjuder på en bild från tvåan..



haha ja de ska du vara ;)



händer idag då? :)

2010-09-21 // 14:46:42
» Elin

Cool bild ;)

2010-09-21 // 18:26:05

Trevligt.. Jodå det är bara bra. Lite sliten dock

2010-09-21 // 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback