25 september - 10

Blev ingen mer uppdatering igår, pappa och jag åkte till Borlänge och hämtade bästa bror vid tåget! Han blir hemma under helgen, jag ska spendera så mycket tid jag bara kan med honom. Vi får helt enkelt ser hur mycket jag har tid för bloggen denna helg, men några inlägg kan jag LOVA!

Idag vaknade jag ungefär vid 10, förstår inte varför.. När jag väl får, vill och kan sova längre gör jag aldrig det! Nu blir det frukost och fix..


Tur att man ser så pigg ut :)  


sv: åh tack =) hoppas du får en bra helg!

2010-09-25 // 10:52:44
» Madde

Vart bor du? Kanske frågat tidigare men tänkte på borlänge är därför jag bor i Falun nämligen ;)

2010-09-25 // 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback