28 september - 10

Idag har det varit en jobbig dag i skolan, är så himla trött! Men ska inte klaga, får i alla fall gå i skola.. Hade rättskunskap första lektionen och då hade vi muntlig redovisning. Det gick riktigt bra, så är stolt över mig själv :) haha.. Fick även tillbaka en naturuppgift, blev inte speciellt nöjd med resultatet. Men med tanke på att jag hade sjukt ont i huvudet och såg dubbelt när jag skrev den är jag nöjd.

Sitter just nu och tittar på något program på 4:an, handlar om små tjejer som är med i skönhetstävlingar. SJUKT! Låt barn vara barn! Syns att det är mammorna som bestämmer allt och vill tjäna pengar på sin dotter..

Senare idag blir det hockey! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback