Fråga & Svar

"Vilken sjukt bra blogg du har Linnea. Fortsätter du såhär så kan den bli riktigt bra!
Sedan har jag en fråga, undrar om du gjort texten själv i headern där det står "Linnea Grahn" eller om du tagit den? Och om du har gjort headern själv :)?"

SV: Tack så mycket! :) Nej jag fick hjälp med headern, jag har gjort alla andra tidigare men fick hjälp av Christopher med denna header. Det var då jag var SÅHÄR nära att ta bort bloggen! Glad att jag inte gjorde det. Förstår tyvärr inte riktigt första frågan? :)


Jag menar du kan göra hela texten för hand själv, eller om du bara tagit den. Men nu förstår jag att du inte kan svara på det eftersom det inte var du som gjort den. Tack för svaret!

2010-09-06 // 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback