Fråga & Svar

"kan du skriva 15 sanningar om dig själv? =)"

SVAR: Vilken rolig fråga! Visst kan jag göra det, eller i alla fall försöka.. Det är svårare än man tror att svara på detta :)

1. Jag älskar cola!
2. Jag ogillar skolan
3. Jag äter inte bönor eller ärtor
4. Jag vill ha en hund
5. Jag hatar när människor skryter
6. Jag blir inte imponerad av priser eller statusprylar
7. Jag tycker det är jättejobbigt när människor skriver ";)" hela tiden..
8. Jag älskar att blogga!
9. Blir dålig av stark mat
10. Letar efter prinsen (haha)
11. Har aldrig rökt, kommer aldrig röka!
12. Smycken är något jag inte kan vara utan.
13. Min bästa vän är min bror
14. Älskar att åka karusell
15. Är stolt att jag klarade av 15 sanningar!


Fin blogg du har.

2010-09-16 // 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback