8 december - 11

Ja nu är vi inne på sista månaden och jag har inte fått in den där julkänslan än. Har varit väldigt många jobbiga dagar och varför kommer jag inte ta upp här. Det har i alla fall hänt mycket senaste tiden..

Jag har slutat på praktikten där jag trivdes hur bra som helst. Gick nästan därifrån med tårar i ögonen.. Bjöd på goda cupcakes som tack för att jag fått varit där. Jag har även klippt mitt hår axellångt, tro det eller ej! Trivs hur bra som helst i det och det är skönt att inte ha det där långa elektriska slitna/torra håret kvar :)

Sedan har jag även fått en sådan där metallgrej i käften så tänderna ska bli lite rakare. Eller jag har alltid haft raka tänder men för flera år sedan fick jag operera fram en tand som annars skulle kommit i gommen, den har ändå växt lite inåt och har gjort tänderna i nedre käken sneda. Just för tillfället har jag bara i den övre käken men 20 december får jag även i nedre. I början kan jag erkänna att jag tyckte det var pinsamt och jag mådde dåligt när jag såg mig själv i spegeln. Men nu börjar jag bli van och jag ska ha det längre än i ett år. Men jag kan inte förstå hur jag kommer sakna den när den väl tas bort? Alla säger att det blir så tomt och att man nästan vill ha tillbaka den..

I måndags bakade jag typ världens godaste saffransbullar med vaniljfyllning. Varför har jag aldrig funderat på att bli bagare? ÄLSKAR att baka :)





Ska vi följa varandra på bloglovin :) ?

2011-12-11 // 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback