Drar mig

Vissa dagar när man vaknar hör det ont i hela kroppen att lämna det varma täcket för att kliva upp i det kalla rummet. Idag är en sådan dag, men tänk vad mycket man kan göra då i värmen. Läsa bloggar, titta aftonbladet, titta på julkalendern, uppdatera bloggen.. Ja listan kan göras hur lång som helst!

Nu ska jag snart upp och tvätta håret, äta frukost, göra degen till saffransbullarna, ställa den på jäsning medan jag drar ned till Arbetsförmedlingen på ett möte! Mmmm älskade Af.. Efter mötet ska bullarna göras klara och sedan får jag se vad dagen har att bjuda på!

Ha en fin dag!



Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)



(Förlåt om du redan fått en kommentar)

2011-12-14 // 20:20:47
» jocke

jippie;) okej är du sjuk?:( jo de är väl helt okej. hittar du på da?

2011-12-15 // 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback