15 februari - 11

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag gjort, vaknade faktiskt innan alarmet ringde. Börjar kvart över tio idag så ska alldeles strax åka iväg. Dagens schema är först geografi och sedan matte. Hoppas det går snabbt! Jag slutar i alla fall kvart över två :)

Vaknade imorse och tänkte bara köra med torrschampoo men håret såg alldeles för fett ut.. Det är jättejobbigt, för det är inte ens det men min hårfärg jag har nu och min riktiga hårfärg gör att det blir att se fett ut. Sen tvättar man håret och när det är torrt är det lika igen..

Jaja, nu har jag ordbajsat lite, bara för att få ihop ett helt inlägg! Kanske kommer in något från skolan också, men lovar inte något..


morgonbild




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback