12 januari - 11

Förlåt igen för dålig uppdatering, eller egentligen behöver jag inte förlåta för det är ju faktiskt min blogg.. Men jag har inte har ork eller lust att blogga nu, har nämligen dragit på mig magkatarr så det enda jag koncentrerar mig på just nu är att få i mig i alla fall lite mat vilket är väldigt väldigt svårt!

Nu har jag i alla fall börjat skolan, igår faktiskt för alla måndagar är jag ledig, skönt! Igår hade jag Geografi B och matten var inställd. Idag har jag haft estetisk verksamhet där jag har valt musik. Måste säga att det är riktigt dåligt upplagt, vi är 47 elever på en lärare. Efter musiken var det klassråd och sedan slutade vi.

Direkt jag kom hem la jag mig på soffan och somnade, såklart.. Har inte sovit speciellt bra under tre nätters tid nu, vaknar varje natt med kramp i magen. Då är det bara att gå upp och trycka i sig en äcklig tuggtablett, som jag alltid glömmer bort namnet på.


Just nu håller jag på att städa lite, blev inte klar för någon dag sedan för jag har gått igenom alla lådor och även gjort fint i garderoberna.. Julen är även den påväg ut!


» Malin

Kommentera mitt inlägg om båtbensfraktur på min blogg, om du har brutit eller känner någon som brutit båtbenet i handen. Tack på förhand!

2011-01-14 // 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback