15 januari - 10

Imorse hade jag klockan på ringning klockan sju, på en lördag!! Jag somnade efter tre någon gång, för det första var jag inte det minsta trött och för det andra tittade jag på en bra film, Letter to Juliet. Någon som sett den? Filmen var himla bra och perfekt, jag grät för att den var så fin. Jag måste säga att den är helt klart värd att se!

Klockan nio var jag i Ludvika med mitt företag och där sålde vi smycken. Är riktigt nöjda med dagen, fick mycket sålt som vi inte hade trott innan.. Lite drygt var det att sälja till klockan tre men eftersom vi fick in bra med pengar (=måste göra fler smycken) var det ändå helt okej.

Nu sitter jag och pluggar filosofi, den ska snart skickas in. Jag är på näst sista frågan, men tro mig, det är inte lätt. Att tänka på ett filosofiskt sätt har jag märkt inte riktigt är min grej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback