18 januari - 11

Nu är jag tillbaka, har sagt det förut men nu finns det liksom ingen återvändo.. haha!

Idag var det veckans första skoldag och den bestod av geografi och matte. Så kommer mina tisdagar alltid se ut, tycker det är synd att klaga! haha.. Det är skönt att det är så lugnt tempo!

När jag kom hem satt jag mig direkt här och sen började jag fundera. Hur kommer mitt liv se ut nu? Vad ska jag egentligen göra om dagarna? Förra terminen pluggade jag precis varje dag till ungefär 23, nu har jag ingenting. Vi ska göra ett arbete inom geografin och det börjar vi smått med nu, men kommer få mycket tid att göra det i skolan. I alla fall, mamma och jag har även hunnit kasta massa skräp! duktigt..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback