21 januari - 11

Nu har det varit dålig uppdatering igen, men jag har helt enkelt inte haft tid. Igår var det skola, matteplugg och dans som tog min tid. Sista gången på afrodansen, lite trist måste jag säga. Vi fick även dansa lite Bollywood vilket var jättekul!

Har haft matteprov idag som handlade om derivata, får se hur det gick men borde klara ett G. Har även haft första lektionen på svenskaC där vi fått en uppgift att göra resmålsflyers. Ganska rolig första uppgift!

Nästa lektion börjar om en timme, internationell ekonomi. Inget jag ser fram emot men måste göras för att få den efterlängtade helgen. Sist men inte minst är det dags för lite geografi..


hitta en grym bild från förra året, den bjuder jag på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback