8 januari - 11

Nu är jag tillbaka här, hann inte uppdatera något mer igår för jag hade inte en dator i närheten. Eller jo det hade jag, men kände inte att det var läge att skriva något här..

Inatt sov jag högst tre timmar och tro mig, det känns nu! haha.. Nu har jag helt vänt på dygnet och det måste jag bryta nu. För på tisdag börjar jag skolan igen, men det är upploppet nu. Sista terminen i gymnasiet, underbart!

Bastade nyss och jag vaknade av att jag snarkade till lätt en gång, brukar aldrig annars snarka men när jag väl gör det hör jag det själv, vilket jag tycker är bra! haha..

Tänkte att jag ska lägga mig och sova lite och sedan bara mysa resten av kvällen :)


så här såg jag ut i förrgår.. enda bilden ni får nu :)


Har du gjort som jag, vänt på dygnet nu under lovet?:P Det straffar sig!:O

2011-01-08 // 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback