saknad

Vet ni vad jag saknar? Jo att skriva av mig här.. Hade kass uppdatering på slutet och det kanske jag fortsätter ha, men vissa dagar är det bara så skönt att få skriva lite. Jag gillar det, allt som man tänker på och håller inom sig kan skrivas ned. Har även blivit kontaktad av ett företag om en väldigt rolig sak (som jag inte kan nämna än eftersom det inte är helt spikat än). Men jag lovar er, jag gillar det verkligen!

Idag har jag som vanligt varit på jobbet! Trött i ben, armar, huvud och ja allt jag har.. Men det är ett jobb och det är ju ändå en merit att jag städat, tagit eget ansvar och att jag kan hålla fint runt mig! (dock inte på mitt rum, haha). Har i alla fall 11 jobbdagar kvar och jag kan lova att det ska firas när jag klarat mina fem veckor som städerska!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback