17 juni - 11

Dagarna går så fort nu, vart försvinner timmarna? Aja, idag var mamma och jag ned till syster lite och träffade prinsessan! Sedan åkte vi hem, jag körde till Ludvika och sen gick vi i lite affärer.. Blev ett par byxor rikare, kollat på sådana tidigare men då tycker jag priset var för högt! Nu var det rea, så slog till :)

Nu sitter jag här med ett glas cola, ovanligt eller hur? haha.. Blev plötsligt sjukt sugen på godis eller något annat onyttigt, popcorn är nog det närmaste man kan komma onyttigt här hemma! Men det är inte fy skam det heller.


myser i min sköna one piece!


» Sanna

ja jag håller helt med dig, dagarna bara rusar fram just nu. Denhär sommaren kommer att gå superfort känns det som.



Vilken otroligt fin onepiece du har !

2011-06-18 // 08:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback