31 mars - 11

Hur ska jag börja det här egentligen, hej? nu är jag tillbaka? Fast ska jag vara helt ärlig är jag nog inte det, tänkte bara berätta att jag fortfarande lever och livet rullar på. Studenten börjar närma sig med stormsteg + allt annat som kommer före. Ska åka på studentkryssning, gå på bal och nu är även en resa beställd till Turkiet. Körningen går bra nu också, skolan går bra. Det enda negativa är väl att jag har blivit lite småsjuk.



tävligen avslutad. kika in om du vann! http://lovis-a.devote.se/blogs/9068213/taevlingen-avslutad.htm#WriteComment

om inte? kolla in mina andra tävlinar: http://lovis-a.devote.se/category/747192/taevlingar_164210.htm



kram :)

2011-04-01 // 15:29:11

Fin blogg du har :D

undrar om du skulle vilja följa mig via bloglovin', så kan jag ju följa dig :D

eller om du bara ville kommentera i bloggen.

+ att du har fortfarande den stora chansen att vinna veckans blogg på min blogg, så anmäl dig :D

Kram ♥

2011-04-02 // 15:16:30
» helen

sykt fint bilde!

2011-04-06 // 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback