12 maj - 11

Nu är snart denna dag slut, bara en till dag kvar i skolan denna vecka. Hur underbart är inte det? Idag har det i alla fall varit en lugn dag i skolan, först internationell ekonomi och sedan svenska.. På svenskan hade vi ett prov om stilistik. Vet inte riktigt hur det gick men jag vet i alla fall att jag klarade det! När vi slutat stannade Anton, Anders och jag kvar i skolan och gjorde sista uppgifterna till företaget, så nu är det klart! Sedan åkte vi hem till tryckeriet och hämtade vårat lakan, awesome!

Sedan har jag pluggat lite idag och fick panik för jag blev sjukt sugen på något sött.. Så mamma och jag åkte senare och handlade och då fick en haiwa och naturgodis följa med mig hem!

Nu har jag precis kommit hem från bilkörning, gick superbra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback