2 maj - 11

Ny månad, ny bloggmånad(?), nya möjligheter.. Jag blir så glad när jag loggar in här och se att jag har 150 läsare trots att jag inte uppdaterat på hur länge som helst! PÅ ett sätt saknar jag bloggen, för man kan ju på något sätt säga att den varit mitt liv. Varje dag har jag uppdaterat om vad som hänt, vad jag gjort och hur jag mår. Det har jag delat med mig av till er alla. Nu på slutet har jag inte haft något att skriva om, det har inte hänt något i mitt liv.. Ska jag skriva varje dag: idag har jag inte gjort någonting, det ska jag inte göra ikväll heller.. Det känns väl inte speciellt kul att läsa om det?

Men nu är det mycket på gång, studentkryssning, bal, turkiet, säckgång och studenten och alla sena kvällar med klassen sista veckan. Kommer ha helt sjukt mycket skriva om och underbara bilder att visa, så nu kör vi igång igen, i alla fall fram till studenten! :)


har blivit lite brun också i det fina vädret som varit..


» Maria

Heej, du har väl inte missat att man kan anmäla sig till dagens blogg hos mig idag? Jag utser en vinnare ikväll vid 8-tiden :)

2011-05-02 // 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback