5 maj - 11

Jag tänkte uppdatera flera gånger igår men det har inte fungerat att ladda upp bilder och jag tycker inte det är kul att läsa en blogg utan bilder. Håller ni med mig?

Idag har jag varit i skolan, haft ekonomi och svenska. Hade tal på svenskan, jag höll ett vackert bröllopstal för Becca och Olle. Gick strålande faktiskt!

Har även hunnit med att köpa ett lakan som ska hängas upp på skolan med text och foto. Kom hem och drog direkt till tryckeriet med Anderspanders.. Skulle bli klart nästa vecka, förhoppningsvis början på veckan :)

När jag varit där drog jag ned till Cissi, vi har planerat resan lite, bakat och handlat. + druckit cola.. Glömde nästan den viktigaste punkten!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback