näsblod

Gick och la mig halv tio igår trots att jag nästan sovit hela dagen.. Huvudvärken ville inte ge sig och den sitter fortfarande kvar. Nu har jag dock blivit förkyld också, helt täppt i näsan! Åhhh.. Blev alltså ingen praktik idag och nu upptäckte jag precis att det var tur! Utan vidare började det bara spruta blod ur näsan, usch.. Jag brukar aldrig blöda näsblod så då vet jag att något är fel.

Jag vet inte varför men jag sitter här nu med julkänslor? Eller jag blev att sakna julen.. Musiken, maten, Kalle Anka, julklappar, mys, ljus och goda dofter. Hade det här varit för några år sedan hade jag endast nämnt julklapparna, haha! Men även jag har väl växt upp lite ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback