erkännande

Jag ska erkänna en sak, jag är otroligt slö. Men problemet är att jag vill verkligen träna, men jag har aldrig tyckt det varit roligt att dra på sig ett par skor och gå ut och springa. Många tycker det är befriande att gå ut och springa i skogen, men det enda jag tänker på är "tänk om det hoppar fram en person från ett träd och typ försöker fånga mig" eller ja en annan sak som slagit mig "tänk om jag möter en björn".. Jag kan inte njuta av en springtur och det tycker jag är synd. Jag är tyvärr inte så att jag kan tvinga ut mig själv heller, nej för tänk om björnen kommer?
 
Men en sak jag gillar är dans, har inte tidigare fattat hur bra träning det faktiskt är. Förra helgen hade jag 20 årsfest och under flera timmar dansade jag med mitt wii. Vilken jäkla träningsvärk dagen efter! Det funkar alltså bra, så det får bli min träning, ett danspass varje dag. Tack och lov har jag den där grundkonditionen kvar och nu jäklar ska jag skaffa grym kondis. Innan nästa sommar ;) haha..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback