30 december

Snart är det nytt år och jag känner mig så sjukt taggad. Inte för fest, inte alls. Utan för det nya året, hoppas på ett grymt år! Blir vad man gör det har jag hört :) Jag hade förövrigt världens mysigaste jul, synd att det alltid ska gå så himla snabbt. På juldagen var jag först och åt med släkten och sedan gick jag hem till Anders och förfestade med lite folk. Sedan blev det Solo en sista gång, någonsin.. Galet med folk men kände nästan ingen ändå. Men det var en helt okej kväll, tills det var dags att komma hem. Skjutsen skulle ta lång tid, så jag gick hem till brors lya. La mig i soffan men han skjutsade hem mig istället, snällt! :)
 
Jag har jobbat onsdag, torsdag och skulle jobbat fredag. Men redan på torsdagen kände jag mig klen på jobbet. Så fick tyvärr vara hemma i fredags och igår var jag ledig. Idag har jag dock jobbat, huvudet känns inte alls bra än. Har ni någonsin känt som att ni är någon annanstans när någon pratar? Fast du står precis bredvid. Men hade fyra timmar idag så det gick bra ändå. Gick in på Bik Bok och Gina Tricot innan jag åkte hem. Hittade en massa fynd, nöjd tjej!
 
bild från i höstas, hade samma kläder idag!
 
Och mamma - putar jag lite väl mkt på läpparna?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback