Ska, ska inte..

Jag hade verkligen bestämt mig, jag vill inte uppdatera, jag orkar inte uppdatera.. Sen tittar jag runt och hittar massa snyggt som jag vill tipsa om, bra musik som ni bör lyssna på! Jag sitter varje dag och kollar igenom mitt arkiv som nu har en hel del inlägg. Det är otroligt kul att kunna titta tillbaka på vad jag gjorde för ett år sedan. Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen i lite mer än ett år. Det berodde på att jag var påväg att gå in i väggen på grund av skolan. Nu har jag inte skolan, jag har inget jobb.. Vad ska jag skriva om?

Jag älskar att baka så kanske kör en ny kategori där jag lägger in smaskiga recept! Vad säger ni om det? :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback