städa igen?

Hur kan jag vara så dålig på att städa klart när jag väl städar? Det händer jämt.. Men idag ska rummet bli klart och då lovar jag att ni ska få se bild, har fixat lite mer sedan jag flyttade ner. Tänkte att det är bäst att passa på medan det är städat! haha..
Ja, något roligare skriver jag inte för det blir inte mycket roligare än så här. Nu är bara den stora frågan, vart ska jag göra av allt? Har inga lediga lådor eller något och har rätt mycket stuff..
Första bilden där ni får se metallen i käften! Gillar inte.. Men kommer gilla när den är borta :)


Hallå! Har följt din blogg i ca 1,5 år och jag blir inspirerad, du skriver inte bara positiva saker som att livet vore en dans på rosor. Det är inte verklighet!



detta kanske blir för personligt men du har skrivit väldigt mycket om att du är deppad, varför?! du verkar vara en jättefin tjej :-)



Ta hand om dig! Kram Elsa

2012-01-31 // 00:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback