Viktiga sömn

Fyfan, vet att man inte ska svära men idag får jag det. Tänkte jag skulle vara duktig igår så gick och la mig i tid. Före 24:00.. Var jättetrött men så fort jag la ned huvudet på den förbaskade kudden blev jag pigg. La mig på rygg, på mage, på högra sidan, på vänstra sidan.. Ingenting fungerade, provade med musik på tvn, utan musik på tvn. Nej.. Det var bara att inse, jag somnar när jag somnar.

Pappa gick iväg till jobbet och jag låg klarvaken. Blev jättehungrig, nästan illamående så gick upp och tog mig en macka. Sedan gick jag tillbaka till sängen, tittade lite tv och sen måste jag somnat. Senaste jag såg från klockan var 06:23.

Sedan hade jag mitt underbara alarm på 08:30 för jag hade ett möte inbokat 10:00 med Af. Klev upp ur sängen mkt senare, kastade lite kallt vatten på ansiktet, drog på mig kläder och gick. Höll på att ramla, istället sträckte jag mig i ljumsken..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback