10 juli

Idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket, har i alla fall varit bästa dagen på länge. Blev väckt av mamma, skjutsade dom till bussen och sedan åkte jag hem och ringde sjukstugan. Fick ett tid för att ta lite prover, åkte dit och när det var klart stod tankning av bilen på schemat.
 
Hem och fixa sig och sedan åkte jag till Ludvika där jag fikade med Olle, Mackan och Jesper. Sjukt kul att träffa gamla klasskillar! Köpte mig en cupcake, den såg godare ut än vad den smakade. Men jag klagar inte, ångrar att jag inte tog kort på den!
 
Nu sitter jag och väntar på Top Model och sedan kanske det blir en film eller något innan sängen kallar. Imorgon är det jobb på schemat, finally!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback