8 juli

Jag känner mig helt slut, har varit sjuk sedan i onsdags. Hög feber, halsont och huvudvärk.. Svetten har runnit lika mycket som niagarafallen, haha! Halsen har jag fått pli på nu och igår kväll hade jag fortfarande feber. Har inte tagit tempen, men det känns som att det går fram och tillbaka. Eller så är jag bara helt slut, att ha hög feber tar verkligen på energin. Har sovit dagarna igenom men känns som att jag inte sovit på flera veckor. Hej mörka ringar under ögonen!
 
Annars då, ja inte mycket händer nu. Sover, ligger på soffan, tittar film, lägger mig i sängen, sover.. Ja sen går det om och om igen. Vädret gör det ju inte heller bättre, men det kan man inte göra så mycket åt.
 
Ni kanske ser att jag har ny design, den här gången fuskade jag. Tog hjälp av en designer, jag är nöjd.
 


Härlig bild!!:D

Svar: ja, jag blir så glad av den. Såg ut att ha riktigt kul iaf ;) haha
linneagrahn

2012-07-08 // 18:55:20
» Sarah

Jobbigt o va sjuk :/ Krya :)

Svar: tack så mycket! :)
linneagrahn

2012-07-09 // 01:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback