19 juni

Imorse vaknade jag ungefär halv elva och då gick jag direkt upp och käkade frukost. Kastade på mig kläder, satte upp håret i en knut och gick ut för att spola av altan. Använde högtryckstvätten, grymt kul! haha.. Fick i alla fall bort allt pollen på golvet. När jag var klar med det gick jag in och gjorde en rabarberpaj, och den blev mums!

När jag smakat pajen gick jag ut och klippte gräset, fyfan vad drygt! Vi har nämligen inte en självgående gräsklippare utan den här måste man verkligen skjuta på. Skulle vilja ha bild på mig när det var som tyngst.. haha!


ni kommer få se mig le på varje kort nu dagarna efter att metallen försvunnit i käften ;)


» Julia

Härlig Bild! :)

2012-06-19 // 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback