Åttonde november

Idag sov jag till halv tolv, var riktigt skönt att få sova ut! Åt lite frukost och satte mig framför öppna elden litet tag. Sedan drog mamma och jag ut på en PW. Blåste inte det minsta vilket var jätteskönt. Kom hem och då käkade vi lite mat, fixade mig och sedan tog vi en tur till Ludvika.

Har länge önskat mig ett brickbord, men tyckt det varit lite för dyrt. Såg ett i tisdags som det var rea på, var ändå lite för snål då det kostade 399 kronor. Idag var det halva reapriset och då kunde jag inte låta bli! Köpte mig även en röd polotröja och ett Zumbaspel till Wii!

Tog även en sväng till Dollar Store, värmetofflor och torkad majs fick följa med mig hem därifrån :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback