femte november

Sjukt vad tiden går snabbt, det står inte på förrän julen är här. Det är klart, julen är mysig men jag tycker det går alldeles för fort. Jorden går ju under december 2012..
 
Jag lovade er att visa bild på naglarna, om det inte blev misslyckat vill säga. Och ja, det blev misslyckat. Eller först blev det sjukt bra men sedan har jag lyckats med något. Det ser ut som däckspår på naglarna, inte alls fint.. Skulle jag på fest eller något hade jag nog grinat. Hatar när man lägger ned tid på något och så blir det bara skit av allt ändå.
 
Sedan har mamma och jag varit ute på en PW! Himla skönt ute, trots att det regnade lite ett tag. På hemvägen gick vi in på Konsum och handlade lite..
 
Nu sitter jag här, trött och ofixad. Tycker det är himla skönt att man kan sitta och kolla på Youtube utan att bli helt svart under ögonen. Jag tror jag för tillfället är inne i en väldigt känslig period, jag grinar åt alla videoklipp och det värsta är nästan när klippen är lyckliga. Tittade nyss på klippet när Susan Boyle för första gången kliver upp på scenen. Publiken kollar snett och även juryn. Det är sorligt, riktigt sorgligt.. Men det sorgligaste är när hon sjunger och alla blir så förvånade. Ja, det är ett fint klipp helt enkelt ;) haha
 
ofixad tjej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback