gäsp och burr!

Usch vad jag fryser hela tiden, och elementen i huset är helt konstiga så är typ ingen värme på.. Börjar sakta men säkert tappa känseln i händerna och fötterna börjar svalna lite efter värmetofflorna. Ska koka mina stjärnor så man kan värma händerna och sedan får tofflorna åka in i mikron innan det är dags att dejta kudden!
 
Tänkte att det får bli en skapligt tidig natt så jag är pigg imorgon! Ska träffa boysen och vi ska käka lite och sedan blir det fest. Kommer bli grymt, det är något jag bara vet. Enda problemet är väl vad sjutton jag ska ha för kläder på mig? Jaja, det har alltid löst sig tidigare..
 
På tal om kläder och utseende. Idag var jag lite spontan och drog till frisören! Har numera rak lugg och jag älskar det. Hade det för flera år sedan och då trivdes jag i det :)
 


» Laxen

Jävla killer till bild!

2013-02-10 // 03:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback