Dag 1

Vaknade sju imorse efter att ha sovit från ungefär 24, och då var inte halsen rolig vill jag lova. Väckte pappa så han fick gå ned och hämta en glass åt mig, många tipsar om isglass, och jag LOVAR, det har typ räddat mina två dagar. Tryckte i mig glassen för att ha någon chans att få ned tablett och tabletten blandat med fil. Till slut fick jag ned det och då la jag mig på soffan igen, citodon är väldigt starkt och så fort jag tagit det somnar jag. Skulle kunna säga att under dagen har jag mest sovit och även ätit glass. Har även fått i mig en liten smoothie som mamma gjorde och mosad janssons frestelse. Man får passa på direkt efter man tagit tabletterna, innan man somnar.. 
 
Har nyss tryckt i mig en voltaren, tänkte att jag ska vänta så länge jag kan med en citodon då jag vet att jag somnar när jag tagit den. Vill kunna sova gott inatt men det viktigaste är ju i alla fall att jag inte ska få jätteont. Har även lite feber, men har koll på det så den inte blir för hög. Då måste jag ringa till sjukan direkt.. 
 
Jag skrev nu när jag har lite ork kvar, känner att halsen börjar göra lite mer ont så snart är det nog dags att ta "sömnpillret".. Hoppas jag får sova något inatt bara!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback