Dag 4

Ja, det blev inte mycket sömn trots att tabletterna drogade ned mig helt. Jag somnar av bara en stark tablett och kan ni tänka er nu, två starka och en Voltaren.. Sov till 03:22 och då vaknade jag grinande, nu har värken börjat gå upp som en ilning till mitt öra. Har läst lite bloggar om operationen och nästan alla upplever den smärtan upp till örat. Tryckte i mig ännu en Citodon och sedan gick jag och la mig igen, tog ungefär en timme men sedan somnade jag och sov i flera timmar. Var dock inte lika kul när jag vaknade, aj aj aj.. Svalde min Voltaren och krossade min Citodon, fick med nöd och näppe i mig det, sparkade lite med benet för att hjälpa till. Direkt efter tabletterna tog jag mig en isglass, hallon. Tänkte ge er ett tips nu för att den krossade tabletten är så otroligt äcklig. Ja, om ni behöver krossa någon tablett såklart :) 
 
- Krossa den stora tabletten till ett pulver, blanda i fil eller yoghurt.
- Blanda iordning någon dryck med smak, eller färdigblandad juice.
- Håll för näsan och ta första skeden med tablettblandningen, svälj fort fort fort och ta en klunk av drycken och gurgla runt i munnen, svälj. Ta en till klunk och svälj direkt.
- Ta sista skeden med blandningen och upprepa sedan samma sak med drycken.
- Ta en isglass så försvinner den äckliga smaken helt från munnen.
 
Nu har jag skrivit detta med min Citodon i kroppen, känns lite som att jag precis är hemkommen från krogen och ögonlocken börjar bli tunga. Lika bra att kasta sig på soffan känner jag, så kanske jag får sova liiite till!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback