Dag 5

Fick ingen bra sömn den här natten heller.. Vaknade strax efter tre med ännu större smärta än nätterna innan. Tryckte i mig dubbla citodon och sedan tog jag mig en isglass för att dämpa smärtan ytterligare. Satte mig i soffan och bara väntade på att tabletterna skulle börja verka. Började känna mig lite lullig, så la mig ned och somnade nästan direkt.

Vaknade någon timme senare, halsen kändes helt okej. Eller ja, mot natten, annars inte alls okej.. Men det blev värre och värre under dagen och jag det enda jag fick i mig var glass. Knappt det.

Mot kvällen åkte mamma och jag till Ludvika, behövde se något annat än bara huset. Där mötte vi upp David som slutade jobbet för dagen. Sedan åkte vi till Dollarstore och han köpte lite grejer till nya lyan. Är så himla avundsjuk, han har fått tag i världens finaste lägenhet i Ludvika. Innan vi åkte hem tog vi en drive på Donken. Jag köpte mig en vaniljmilkshake, och ja den gick faktiskt ned till slut :)

På kvällen tryckte jag i mig citodon och sen kände jag mig så himla hungrig. Så gjorde iordning ett paket nudlar och det gick förvånansvärt bra att svälja! Sedan var det läggdags och då fick jag åter igen ta en citodon. Halsen kändes helt okej när jag la mig och tänkte att YES nu vänder det!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback