19 januari

Skön dag måste jag faktiskt börja med att säga. Tittade på film till ungefär halv två inatt, gjorde rent piercingen och sedan la jag mig. Somnade ganska snabbt och idag sov jag till ungefär elva. Gick upp och käkade frukost och sedan körde jag ett två timmars danspass, kul och skönt!
 
Har tittat på Eva och Adam och fixat mat, potatisgratäng, hamburgare och beasås. Lördagsmat så det bara skriker om det! Nu sitter jag här och fryser samtidigt som jag dricker kall cola. Bra kombo Linnea! Har bestämt mig för en sak. Tänker till och med skriva ut det här, i februari ska jag bli mer hälsosam, eller ja, tänker inte överdriva! Kommer inte hänga på ett gym, för det är inte jag, inte någonstans. Värsta idrottslektionerna var på gymmet! Alla tycker om olika och det är väl tur :) En sak som jag ska ändra på är coladrickandet. Ingenting på vardagar, men på helgen är det okej med något glas. Fikabröd ska jag försöka sluta helt med och chips klarar jag mig utan. Godis kan jag få unna mig någon gång ibland, men inte på vardagar!
 
Vi får helt enkelt se hur det går!
 

haha trött tjej! men den bjuder vi på :)


» Julia

Varför ändå på Så mycket? :) Rör man på sig Kan man även äta! Du behöver ju verkligen Inte gå ner i vikt!

Svar: Jag gör det absolut inte för att gå ned i vikt, jag trivs med den jag är nu :) Men, jag har problem med min mage och den är väldigt känslig. Jag ska ändra på vad jag äter tack vare den och se om det blir bättre! :)
linneagrahn

2013-01-22 // 11:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback