2013

Hade en grymt bra nyårsafton. Åkte upp till Ludvika och gick direkt till China där vi hade ett bord bokat. Käkade typ världens godaste mat, oxfilé på planka. Blev även glass till efterätt, oj vad mätt man var efter! Satt riktigt skönt med en promenad när vi var klara. Sedan hade vi kul, spelade spel, drack och ja strax innan tolvslaget gick vi ut. Firade nya året med en skål! Ungefär vid halv fem la jag mig, hemma hos bror :) Skönt att han bor i stan, då kan man gå dit om det inte finns någon skjuts.
 
Imorse blev jag hämtad av pappa och så fort vi kom hem käka jag någon macka och sedan blev det att lägga sig på soffan. Såg på en film och sedan somnade jag från och till. Har nyss ätit världens godaste mat x2. Oxfilé och potatisgratäng.
 
Blir en lugn kväll, troligtvis se på någon film med pappa. Och självklart med ett glas cola i handen ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback