5 januari

Igår kväll innan jag gick ned och borstade tänderna åt jag ett kycklinglår för kände mig lite småhungrig. Ungefär tio minuter efter började jag må jätteilla. Skyndade mig upp och blandade en samarin, brukar kunna bli bättre. Hink bredvid sängen, men blev inget mer än det tack och lov. Mådde jätteilla fram till halv fem och sedan började det avta lite och då kunde jag somna. Vaknade ungefär halv två sen, var skönt att få sova lite. Missade dock bronsmatchen..
 
Kom upp lagom till finalen, tyvärr förlorade Sverige. Men tycker ändå man ska vara stolt över ett silver :)
 
Har även hunnit med att sova lite på soffan då jag fått huvudvärk igen, och nu är det Mora-Leksand på tv. Sömnen gjorde susen, huvudet känns bättre.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback