mitt 2012

Jag kan inte vara sämre än någon annan, måste göra en kort sammanfattning av mitt år 2012. Har varit både ett bra och dåligt år, så som det ska vara. Skulle allt bara flyta på skulle man aldrig lära sig någonting, tror jag..
 
Ja, hur börjar vi, har blivit moster åt en till prinsessa, mamma fyllde 50 och den dagen firades med världens bästa familj på Fuerteventura. En sjukt skön vecka, med mycket sol och många sköna dagar vid poolen. Samma dag som vi kom hem (landade på natten) började jag min praktik på H&M. Tror aldrig jag varit så nervös som när jag skulle va där tills det öppnade. Praktiken gick bra och jag hade tur att få sommarjobb där. I augusti åkte Cissi och jag till Turkiet. Värme och sol fick vi gott av, lite väl mycket kändes det som i början. Minst 40 grader varmt på kvällarna, men det hindrade inte oss från att varje kväll ta en promenad ned till alla affärer och discon. Firade även min 20-årsdag därnere, minne för livet!
 
I september opererade jag bort halsmandlarna och det blev rent utsagt ett helvete efter det. Aldrig någonsin haft så ont! Men jag klarade av det, med hjälp av både morfintabletter, vanliga värktabletter och till slut antibiotika! Har även gjort min 3e tatuering och varit på många roliga fester.
 
Hade en jättemysig jul och nyår var toppen!  Nu ser jag fram emot ett nytt år med nya möjligheter osv. Det blir vad man gör det! :)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback