21 augusti - 09

Idag gick jag som vanligt upp 6.15 och tog  bussen som alltid går 7.30. Bussresan var dryg men vi var ändå glada för idag skulle vi ha den första fotolektionen. Vi samlades och blev då indelade i två grupper, tack och lov kom jag med Elin, Julia och Lisa. Vi gick gå med vår nya grupp till en ny sal och där gick läraren igenom vad vi ska göra. Det här kommer nog i alla fall bli väldigt roligt! Nästa fredag ska vi kolla på lite fotohistoria och efter det ska vi även få fota med en lådkamera! :) Fick även reda på att vi ska ställa ut foton på lysmasken i Ludvika.

Nu har jag precis packat iordning min väska inför kvällen/natten då vi ska fånga kräftor. Jag har packat ned både mössa och vantar, för det första är det bra skydd mot myggen men är även bra nu när det börjar bli kallt ute igen. Sedan har jag med mig massa tjocka tröjor och byxor, så ser ni en tjej som ser ut som en michelingubbe, är det jag! Måste även nämna att jag har coolaste mössan! (bilden) Det kommer antagligen fler bilder imorgon från kvällen.




flytväst och mössa, nu kör vi!


Sötaste kräftfiskaren jag någonsin sett iaf, önskar att jag kunde följt med nån gång :)

lycka till med fiskandet! :D

2009-08-21 // 20:51:38

hur kan du vara så bortskämd så att du klagar över en bussresa till skolan? tror du borde börja uppskatta saker för att kunna klara dig som vuxen....

2009-08-21 // 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback